Firma Integrated Professional Solutions jest integratorem teleinformatycznym. Oferuje profesjonalne, kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne i multimedialne oraz wielofunkcyjne systemy sprzętowe dla biznesu renomowanych producentów.

Cel biznesowy

Tłumaczenie specyfikacji produktowych (aparaty telefoniczne) oraz prezentacje i broszury na temat central telefonicznych dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Wyzwanie

Od firmy IPS otrzymaliśmy prośbę o wycenę tłumaczenia z języka angielskiego na polski 8 plików w formacie PDF. Był to nasz pierwszy kontakt z tym klientem.

W celu przygotowania wyceny trzeba było przekształcić wszystkie pliki PDF do formatu edytowalnego. Wycena została przygotowana zgodnie z naszym sposobem rozliczeń, czyli według liczby słów źródłowych. Klient chciał jednak móc porównać naszą ofertę z innymi wycenami, które otrzymał, dlatego sporządziliśmy nową wycenę opartą na liczbie stron. Niestety, otrzymaliśmy informację, że tym razem nasza oferta nie została wybrana, ale klient obiecał kontaktować się w przyszłości, więc liczyliśmy na nawiązanie współpracy.

Po 20 dniach Klient odezwał się do nas z informacją:

Niestety zrezygnowaliśmy z biura, które wybraliśmy początkowo do tego tłumaczenia”

Klient poprosił o wykonanie tłumaczenia próbnego przed zleceniem całości. Zawsze chętnie podejmujemy się wykonania tłumaczenia próbnego, gdyż w ten sposób  możemy pokazać jakość nie tylko naszych tłumaczeń, ale i obsługi klienta. Po wykonaniu próbki otrzymaliśmy informację zwrotną:

Państwa tłumaczenie jest zdecydowanie lepsze”.

Jedno zdanie, ale jakże miłe. Z wielką przyjemnością przygotowaliśmy tłumaczenie całości materiału, tj. ponad 19 000 słów.

Wnioski

Od tamtej pory przetłumaczyliśmy jeszcze inne materiały tego klienta, co potwierdziło jego zadowolenie ze współpracy z nami. Bardzo nas cieszy, że mogliśmy pomóc klientowi i spełnić jego oczekiwania. Przekonaliśmy się również po raz kolejny, że pierwszy kontakt i wybór innego dostawcy nie oznacza braku współpracy w przyszłości, ponieważ nie zawsze obietnice składane przez dostawcę są dotrzymywane, a jakość nie zawsze jest taka, jakiej klient oczekiwał. Najlepszym rozwiązaniem jest tłumaczenie próbne, które pozwala klientowi przekonać się, czy oferowany poziom usług pokrywa się z jego oczekiwaniami i potrzebami.